Geoblog.pl    Grzdacz    Podróże    Podróż z plecakiem po Azji. 2008/2009    Negombo

Negombo

Sri Lanka
Sri Lanka, Negombo

Hotel kosztował nas 50 dolcow za dwie noce, oczywiście więcej niż to, na co liczyliśmy. Byliśmy jednak zbyt zmęczeni na szukanie innego lokum a nasze umiejętności targowania się były tego pierwszego dnia jeszcze bardzo mierne. Pozniej znalezlismy duzo tansze kwater i juz wiemy, ze jest tu mnostwo tanszych miejsc do spania od okolo 700 rupii. Poszlismy sobie na plaze po poludniu, bo wczesniej spalismy kilka godzin w hotelu by dojsc do siebie po podrozy. Roznica czasu pomiedzy sri lanka a polska to 4,5 godz. i jednak potrzeba trochę czasu żeby się przyzwyczaić. Plaza tu jest brudna bo niedaleko statki myja zbiorniki i na piachu jest duzo oleju. W pokoju hotelowym nie było moskitiery ale mamy wlasna i korzystamy z niej (jeszcze raz dziekuje wuju Andrzeju). Poniewaz woda w kranie pewnie nie nadaje sie do picia ani do mycia zebow korzystamy też z filtra katadyn ( dziekuje ciociu Jolu). Wiec mozemy obejdzie sie bez sensacji zoladkowych. Zdjecia beda pozniej. Na razie wciąż przyzwyczajamy się do tutejszej temperatury :)