Geoblog.pl    Grzdacz    Podróże    Podróż z plecakiem po Azji. 2008/2009    Galle Face Green

Galle Face Green

Sri Lanka
Sri Lanka, Colombo

Dzisiaj wybralismy sie kolejka podmiejska do centrum. Poszlismy sobie na deptak spacerowy nad morzem, ktory zwie sie Galle Face Green. Pogoda dzisiaj wyjatkowo laskawa bo slonca nie ma i jest mniej goraco. Nad morzem posiedzielismy troche a potem zachcialo nam sie zobaczyc latarnie morska i wieze zegarowa. No i tu sie zaczelo. W tej czesci miasta pelno zolnierzy, drogi pozamykane, a tam gdzie mozna wejsc co chwile check pointy. Nas tez niezle przetrzepali na tych okolo 200m dzielacych nas od wiezy. Kontrola plecaka i kontrole osobiste(dokladne obmacywane przez pania lub pana-w zaleznosci od plci przeszukiwanego delikwenta, w gumowych rekawiczkach) Obowiazywal tez calkowity zakaz robienia zdjec i w dodatku wieza byla zamknieta... Mamy natomiast jedno zdjecie tutejszego World Trade Center, za ktore dostalismy ochrzan ale nie kazali nam skasowac. Znowu stolowalismy sie w Mc Kaczce :) i tym razem to sie moze zle skonczyc bo zamowilismy cole i zapomnielismy dodac, ze bez lodu. No i przypomnialo nam sie o tym jak juz polowa byla wypita, a lod tutaj czesto robia z kranowy. Jutro jesli nas zoladki nie pokreca zalatwiamy wize i ewakuujemy sie do Kandy. Zdjecia sa kiepskiej jakosci bo tu godzinami trwa ich pomniejszanie i nie mamy czasu sie w to bawic dlatego zmniejszamy je w aparacie.

bilet na kolejke 20 Rs.
pyszniutki obiadek w Mc Donaldzie 750 Rs.